Squashles

Wil je meer uit je sport halen? Voor squashles ben je bij ons aan het goede adres!
Bij Topsquash heb je de keuze uit twee trainers, Ekrem en Ronald, met ieder hun eigen aandachtsgebieden.

Onze Topsquash trainers:

Topsquash Nijkerk trainer Ekrem

Ekrem

Onze squash leraar Ekrem geeft al  jarenlang squashles aan zowel beginners, die recreatief willen spelen, als gevorderde spelers die beginnen met competitie spelen.

Hij leert je de juiste squashtechnieken, maar helpt je ook bij het krijgen van de juiste mindset zodat je altijd de rust bewaart tijdens de wedstrijd. Uiteraard kan je ook bij hem terecht met vragen over jouw tactiek of de toepassing van spelregels.

Zijn lessen zijn op afspraak, bij voorkeur op zaterdag.
De lesprijzen bedragen:

Squashles 45 min. Prijs
Voor één persoon € 35,00
Voor twee personen € 20,00 p.p.
Voor drie personen € 20.00 p.p.

Bovenstaande tarieven gelden voor leden van Topsquash Nijkerk. Heb je geen abonnement bij ons dan betaal je een toeslag van € 5,- p.p. voor de baanhuur.

Ronald

Onze squash trainer Ronald richt zich op squashles aan beginners en beginnende of ervaren competitiespelers. Hij is zelf een oud A-speler (niveau 1-2 volgens de nieuwe ranking).

Zijn trainingen zijn met name gericht op:
- uithoudingsvermogen
- wedstrijdtactiek
- techniek

Zijn lessen zijn op afspraak. Voorkeur voor doordeweekse avonden of op zondagochtend. De lesprijzen bedragen:

Squashles 45 min. Prijs
Voor één persoon € 35,00
Voor twee personen € 20,00 p.p
Voor drie personen n.v.t.

Squashles
Mindset squashles